Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
digma - 19-10-2020 14:27:23
Computers & Telefonie

HP raakt onder garantie staande Laptop kwijt, waar heb ik recht op?

Hp heeft op eigen aangeven, in september een onder garantie vallende laptop die door een door hp aangestuurde transporteur is opgehaald, kwijt geraakt in transport.

de laptop kwam in november 2018 om en nabij de 1700 euro incl. 2 jaar garantie (met ophaal, breng en repair on location service) en is via hp zelf online gekocht. tech support loopt al sinds april/mei. laptop had al 2 reparaties bij ons thuis ondergaan door hp monteurs, welke het euvel niet hebben verholpen.

hp heeft aangegeven mij een voorstel te doen deze week en als ik daarmee akkoord ga, duurt het 4-5 weken voordat ik deze vervanging heb. ik ben bang voor een refurbished / uit 2e hands componenten bestaande oplossing waar ik geen garantie op krijg.

wat zijn mijn rechten en wat mag ik nu redelijkerwijs verwachten en is mijn angst gegrond?