Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Da
Daan1991 - 02-11-2020 19:20:39
Winkels & Webshops

MediaMarkt weigert onderzoek afsluiten

Ik heb enkele weken terug een online bestelling geplaatst op de website van mediamarkt. pakketje door hun verstuurd, track & trace ontvangen en hopen dat het pakketje zoals belooft tijdig aankomt. helaas is dit niet het geval. elke dag schoof de levering met een dag op en nu staat er al een kleine week dat de bezorgtijd onbekend is op de website van postnl.

na dagen lang diverse kanalen te hebben geprobeerd, telefonisch werd ik niet goed geholpen, kreeg ik dmv twitter een antwoord op de vraag of ze bij postnl erachteraan konden gaan. postnl zelf wilde geen onderzoek starten, gezien ik niet de opdrachtgever van de bezorging was. toen kreeg ik een antwoord dat mijn vraag/klacht doorgezet werd naar hun backoffice. ik kreeg een beetje hoop, tot dat mediamarkt mij dwong een niet ontvangen verklaring te ondertekenen, met allerlei voorwaardes eraan. ik vond het een beetje gek, want zowel de track and trace als postnl bevestigd mij het pakketje (nog) niet bezorgd te hebben. mediamarkt wilt geen verder onderzoek doen, gezien ik dit formulier niet onderteken.

mijn geluk is dat ik via klarna betaling gekozen heb. dus dmv klantenservice klarna factuur laten pauzeren. alleen mediamarkt komt telkens met dreigingen als ik het formulier niet onderteken niks voor me te betekenen en het onderzoek niet verder af te doen ronden. hierbij dreigen ze ook bij geen ontvangst geen bestelling anulering, nieuw artikel of factuur te stoppen te gaan doen. ze dwingen mij het formulier in te vullen. postnl geeft zelf aan dat dit onzin is, zelfs klarna beweert dit. heeft iemand dit ook meegemaakt en hoe heeft diegene dit kunnen oplossen? ik ga geen formulier ondertekenen... gezien info online bij track and trace te zien is.