Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grote Munsterlander - 04-11-2020 20:59:00
Winkels & Webshops

Geen contact krijgen met Klarstein.nl

2 weken geleden heb ik een elektrische sfeerhaard klarstein bormio panorama gekocht.
de sfeerhaard is tijdens transport beschadigd geraakt en als je hem aandoet hoor je een vervelend hard bromgeluid.
ik wil het artikel daarom ook terugsturen maar krijg op geen enkele manier contact met klarstein.
op mijn mails reageren ze niet. op de site staat een buitenlands nummer maar ook daar kom je niet verder mee.
via klarstein.nl een retour aanvraag gedaan maar dan zegt hij dat de service niet beschikbaar is en ik contact op moet nemen! allemaal in het engels dus alle contacten verlopen via het buitenland. ik ben ten einde raad. wil een artikel retour sturen maar op geen enkele manier is er contact te krijgen via de nederlandse site.