Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gad
Gad - 12-11-2020 23:37:29
Winkels & Webshops

6 Stoelen gescheurd na 3 -4 weken van de aankoop

op 12 november 2019 heb ik overeenkomst aangegaan met centra meubel b.v. purmerend voor de aankoop van een tafel en zes stoelen voor een bedrag van € 1.835,-.


in januari 2020 zijn de tafel en stoelen bij mij geleverd. binnen drie weken na levering ondervond ik al een klacht, te weten: de stoelen begonnen te scheuren. ik bent bij de wederpartij langs ge- weest om mijn klacht kenbaar te maken. de wederpartij zou op 8 april jl. langskomen om mijn klacht te onderzoeken en te beoordelen. de wederpartij is de afspraak niet nagekomen en meldt u de volgende dag dat zij geen huisbezoeken meer uitvoert in verband met het coronavirus. de wederpartij stelt dat zij niets voor mij zal doen en sluit mijn dossier. ik eist kosteloos herstel of ver- vanging van de zes stoelen.


ik verzoek u om na te kijken voor de zes stoelen en te oordelen van de stofferen en hoe is mogelijk na 3: 4 weken dat al stoelen zijn gescheurd?!
wat kan ik doen ?