Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ri
RienV - 20-11-2020 13:50:14
Geldzaken & Recht

Onterecht aanmaning Klarna

Vandaag aanmaning op mijn naam en juiste adres ontvangen van klarna; faktuur nog steeds niet betaald € 508,45!
zou bestelling zijn bij pure skin.
heb 100% zeker nooit iets besteld bij en ook niets ontvangen van pure skin.
er wordt een emailadres gegeven wat totaal niet lijkt op mijn emailadres.
als bedrag niet wordt betaald voor 30-11-2020 wordt de vordering tot incasso overgedragen.
ik kan natuurlijk contact opnemen met klarna maar dan hebben zij mijn telefoonnummer en/of mijn emailadres en dat wil ik eigenlijk voorkomen.
als ik niet betaal (uiteraard niet!) of reageer komt er een reactie van een incassoburo, dat wil ik vermijden.
wat kan ik het beste doen??