Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

M
M Bos - 25-11-2020 18:55:00
Winkels & Webshops

Winkel Dsf neemt klacht niet in behandeling

Namens mijn schoonouders (die op hoge leeftijd zijn) schrijf ik dit bericht. mijn schoonouders zijn naar de dsf winkel geweest ivm een klacht over het leer van hun drie zits bank. de toplaag van het leer laat los. geen normale gebruiks schade van het leer maar de bovenste laag is eraf en veroorzaakt vlekken. na heen en weer verwezen te zijn was de conclusie van dsf, de schade aan het leer komt door jullie zelf. punt uit. er komt geen leer deskundige om dit beoordelen, de meegebrachte foto's worden alleen bekeken en op basis daarvan concludeert dsf. mijn schoonouders kunnen geen kant op, dsf is niet aangesloten bij de geschillen commissie, naar de winkel met de bank onder je arm is ook geen optie.
voor dsf is het nu klaar maar voor mijn schoonouders niet. ze zitten met een lelijke bank..is er echt niets meer aan te doen? in ieder geval een onafhankelijke deskundige het leer laten beoordelen, is dat niet mogelijk? de leer garantie, a 135,- euro,  die mijn schoonouders hebben afgesloten sluit deze schade uit verklaard dsf.
we hopen op actie van dsf!