Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wi
Wim Nierman - 26-11-2020 01:51:44
Winkels & Webshops

Omruilen wordt geweigerd

floris van bommel weigert de nieuw gekochte schoenen om te ruilen binnen de op de kassabon aangegeven termijn.
de schoenen zijn nieuw en ongedragen, maar hebben een ernstig gebrek aan de zolen. 


ook na telefonische ruggespraak met hoofkantoor wordt dit nog steeds geweigerd op volstrekt oneigenlijke gronden als 'geen doos'  erbij, 'zijn gedragen' (pertinent niet waar en kan ook niet worden aangetoond) en 'wij kunnen ze niet meer verkopen'. dit laatste lijkt mij evident daar het materiaal van de zolen bij iedere stap als verf op de vloer achterblijft. 


na schriftelijk en telefonisch contact met het hoofdkantoor wordt stevast aangegeven dat ik terug moet naar de winkel die vervolgens blijft weigeren. een zeer slechte en ongelovelijke ervaring voor mij als klant die al 30 jaar deze schoenen koopt. op mijn schriftelijke klacht wordt niet geantwoord. wat kan ik nu nog doen ???