Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
margocrucq - 06-12-2020 23:03:00
Elektronica & TV

Probleem met tv-kijken via npo-start

Ik kijk sinds enkele jaren tv-programma´s via npo-start. sinds anderhalve week worden de uitzendingen regelmatig onderbroken door de foutmelding ´dit programma kan niet (meer) worden afgespeeld (12). het beeld gaat op zwart. je kunt opnieuw opstarten en verder kijken tot de volgende breuk (soms gebeurt het 2x binnen 5 mins). ik heb npo gevraagd wat er aan de hand kan zijn en daarbij aangegeven dat ik gezien had dat er dingen gewijzigd waren aan de getoonde advertenties (want die werken elke keer dat je -her-start wel prima...). kreeg advies de cache van mijn browser (firefox) te legen of een andere browser te proberen. beide gedaan (andere browser microsoft edge) zonder beter resultaat. herkent iemand dit probleem en zo ja zou ik graag horen hoe dit op te lossen is. kreeg ook nog advies om browser google chrome te gebruiken maar daar voel ik niet zo veel voor.