Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
Johan Dikmans - 15-12-2020 18:11:48
Computers & Telefonie

Ziggo

Vanaf 15 oktober kunnen wij niet bellen of gebeld worden.  wij hebben een nieuwe experiens box en een telefoon ontvangen.
van alles geprobeerd, router recetten, telefoonaansluitingen nagezien. de medewerkers van ziggo proberen wel van alles. maar het lukt niet om de telefoon weer aan de gang te krijgen.
tot op heden hebben wij nog reden ontvangen waarom het zo lang moet duren.  hoe kan ik zigoo bewegen om hier vaart achter te zetten. een aansluiting meer dan 2 maanden niet gemaakt kunnen krijgen is toch wel zielig. heeft u ook zoiets meegemaakt?