Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Robin vdV
Robin vdV - 07-01-2021 12:40:43
Winkels & Webshops

Bol.com Wie heeft er nog meer last van slechte service van bedrijven die via Bol.com verkopen?




dag allemaal,


ik heb nu al meerdere keren meegemaakt dat ik iets via bol.com heb gekocht en dat de service bij een defect van het artikel heel slecht verloopt. wie heeft hier nog meer last van? en wat zijn jullie ervaringen hiermee?


 


mijn laatste ervaring is met top in speelgoed die via bol.com verkoopt.


 


een bestuurbare rc auto voor mijn zoontje. deze ging na paar weken al stuk. vervolgens heb ik ze begin september gemaild om garantie te claimen. daarop werd ik afgehouden met steeds nieuwe surrogaat oplossingen, zoals bijvoorbeeld “wat voor batterijen gebruikt u, wij raden varta aan. deze hebben meer vermogen dan andere batterijen.” na paar keer mailen, zouden ze contact opnemen met de importeur. weer niks gehoord. zelf weer contact opgenomen. nu mocht ik m eindelijk opsturen, nu zitten we inmiddels al in november. weer paar weken niks gehoord. weer gemaild. ‘excuus we zijn zo druk, daarom hebben we het laten liggen”.


nu zijn we in januari en heb ik contact opgenomen met bol.com. deze zegt nu contact op te nemen.


reactie van bol.com;


ik zie dat het laatste contact eind november geweest is. dit loopt inderdaad al een tijd en zou niet zo lang mogen duren. ik zie dat wij er zelf nog niet tussen zijn gekomen. het is dus goed dat je dit aangeeft want dit is niet wat je mag verwachten. wat ik voor je ga doen is het volgende. ik ga de partner de tijd geven t/m maandag om contact met je op te nemen voor een concrete oplossing. ik zal hierbij aangeven dat het niet gewenst is dat dit zo lang moet duren. mocht je uiterlijk maandag eind van de dag geen oplossing gekregen hebben van de partner, dan leg ik dit voor aan ons bemiddelingsteam om hierin voor je te bemiddelen.


 


bemiddelingsteam om te bemiddelen? voor een auto van € 23,- en na 9x mailen. en dat noemen ze service bij bol.com


 


naar mijn idee zou bol.com, direct een oplossing moeten aandragen na zo een lange periode en dit zelf met de affiliatie partner moeten oplossen. nogmaals omdat dit zo ontzettend lang geduurd heeft.


 


mijn vraag nogmaals aan iedereen hier; wie heeft soortgelijke problemen ondervonden met bol.com ?


 


wat kunnen wij doen als consument? ontstaat er niet een nieuw soort monopolie, wat ten koste gaat van persoonlijke service?



new mailcopy