Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

LG
LG tv - 14-01-2021 11:13:46
Computers & Telefonie

KPN

geachte,


 


graag wil ik het navolgende onder uw aandacht brengen.


 


sedert enige maanden zijn wij bij kpn doende, om onze wifi verbinding beter te doen krijgen. na diverse telefoontjes met toezegging – die overigens nooit werd nagekomen – dat bij een verhoging van 50 mbits naar 100 mbits onze lijn vele malen sneller zou gaan verlopen was is tot voor kort (en echt na maanden lang bellen) nog niet gerealiseerd en hebben wij ten einde raad een monteur laten komen die het geheel binnen 10 minuten en na telefonisch contact gehad te hebben met zijn collega bij kpn tot stand bracht. wat was het euvel; de omzetting waarvoor reeds betaald was naar 100 mbits en een andere lijn dan de sterk verouderde adsl lijn was niet omgezet vanuit de kpn. dus dit was op zichzelf technisch rond. vervolgens kregen wij een sms dat er een monteur zou komen om de vorengenoemde monteur te controleren over diens werk, belachelijk o.i. wij hebben derhalve gevraagd deze monteur beschikbaar te stellen voor wezenlijk andere doeleinden maar dit kon niet dus deze monteur moest ons een bezoek brengen. echter op de dag dat deze meneer zou komen gebeurde er veel maar geen monteur. daarop volgend hebben wij wederom met de kpn gebeld en hier melding van gemaakt waarop doodleuk werd verteld, oh meneer deze monteur is door ons al voortijdig gecanceld alwaar wij niets van te horen hebben gekregen maar waar wij in z’n totaliteit heel veel vrije tijd, energie en kosten voor hebben gemaakt.


vervolgens hebben wij de kpn verzocht ons het teveel betaalde mbits geld terug te betalen omdat wij dit enkele maanden niet hebben gekregen maar dit moest eerst doorgesluisd worden naar de afdeling klantenreacties en die ons vanaf 9 januari j.l. binnen 3 werkdagen zouden terugbellen. vandaag na ongeveer 3 ½ werkdag verder wederom in de telefoon geklommen en werd er doodleuk gezegd, oh u hebt verzocht om later teruggebeld te worden, klinkklare onzin om wederom het probleem “ons probleem’ te verleggen. uiteindelijk werd er vandaag, 14 januari 2021 – 9.45 uur, verteld dat er verder niets gedaan kan worden en ik maar moet wachten op een telefoontje.


 


graag willen wij u ten einde raad vorengenoemd voorleggen omdat wij er zo’n beetje hopeloos van worden en het gevoel krijgen dat er bij de kpn ‘’een schuif maar door of schuif maar af politiek heerst’’.


 


onze vraag is derhalve, waarom kan de juiste persoon op de juiste stoel ons niet het juiste antwoord geven en wij bespaard blijven van onnodig veel tijd, energie en kosten maken.


zie bijlage.


 


mvgr. p.


 


van: klantenservice kpn <noreply@kpn.com>
datum: 9 januari 2021 om 09:59:00 cet
aan: 
onderwerp: afspraakbevestiging


geachte heer p.,


bedankt voor uw reactie over onze dienstverlening. hierdoor kunnen wij deze verbeteren. hiermee bevestigen wij de gemaakte afspraak.


terugbelafspraak


binnen 3 werkdagen wordt u door een collega van de afdeling klantenreacties gebeld op uw telefoonnummer. u ontvangt een oproep van 088-6607925.


met vriendelijke groet,


directeur klantenservice


[edit redactie: persoonsgegevens verwijderd]