Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Onrecht?

brugman heeft onze (hoek)keuken ingemeten. helaas bleek het composiete aanrechtblad tekort te zijn, namelijk ongeveer 17mm aan de ene kant en 12mm aan de andere kant. nu zegt brugman dat wij ons aan de muurmaten moeten houden van het inmeetrapport. het gekke is dat de oude keuken is verwijderd, hierna zelfs nog de muur gestuct is en alsnog is het blad te kort.
er is dus een inmeetfout gemaakt door brugman. het is mensenwerk, dat begrijpen wij. niet prettig, onhandig, maar het kan gebeuren. het is alleen niet eerlijk om ons hiervan de schuld in schoenen te schuiven.


brugman zegt dat wij zelf moeten opdraaien voor een nieuw blad, een spatrand kunnen nemen of een extra laag kunnen laten stucen (17mm!) op de muur ... dit op eigen kosten! dit is de wereld op zijn kop. brugman heeft de keuken in laten meten en is daar dus zelf verantwoordelijk voor.


wij hebben dit eerst aangegeven bij de klantenservice. hier kregen wij de genoemde opties en gingen hiermee natuurlijk niet akkoord. omdat we dit niet erger wilde maken dan het al is (publiciteit/procedure) hebben we (naïef) besloten om gewoon het verhaal te doen in de winkel. ook zij moesten ons laten weten dat brugman niet op zou draaien voor haar eigen fout en gaven ons weer dezelfde mogelijkheden, waarbij brugman zelf niet voor haar fout op hoefde te draaien.


wat voelen wij ons enorm in de steek gelaten als klant, die hard hebben gespaard voor hun keuken en normaal geholpen willen worden als iets daadwerkelijk niet klopt.????????