Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Evi99
Evi99 - 16-01-2021 13:35:02
Winkels & Webshops

Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijn

op 24 december een bestelling geplaatst bij de ikea. deze zou vandaag geleverd worden. ik had echter nog geen track and trace ontvangen dus ik bel ikea met de vraag wat de status van mijn bestelling is. krijg ik te horen dat het pakketje is blijven hangen in het systeem en dat er daarom opnieuw een bestelling geplaatst moet worden. deze bestelling komt natuurlijk (zo zei meneer het ook) achter in de rij te staan. al met al krijgen wij deze artikelen nu pas 13 februari. een maand later dan afgesproken. 

ikea weigert op mij te reageren via andere wegen.



ik begrijp dat alles op dit moment langer duurt, vandaar ook de levertijd van 3 weken op het moment dat ik mijn bestelling plaatste. mijn probleem gaat om het feit dat de langer levertijd van 3 weken nu verlengt is met 4 weken door een fout van ikea (die ik zelf heb moeten ontdekken).


wat kan ik hier aan doen?