Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Henk vd Brink
Henk vd Brink - 28-01-2021 15:08:00
Elektronica & TV

Ziggo Go werkt niet meer

Twee maanden geleden nieuw abonnement genomen, daarna werkte ziggo go niet meer.
inloggen op de app kan wel maar als ik iets aanklik om te kijken krijg ik de melding "momenteel niet mogelijk, probeer later nog eens".
!00 keer gebeld, gemaild met klantenservice, 100 keer belofte er iets aan te doen maar nog steeds geen ziggo go voor mij.
iemand zelfde ervaring of mogelijke oplossing???