Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

NinoKono
NinoKono - 16-02-2021 19:41:28
Computers & Telefonie

Koopovereenkomst ontbinden

november heb ik een laptop van 1200 euro bij bol.com gekocht en vanaf januari ben bij de laptop een tweede scherm gaan gebruiken. meteen kreeg ik problemen dat de laptop niks kon detecteren of dat hij het een tijdje deed en daarna niks meer detecteert. ik heb toen contact opgenomen met bol.com en hem ter reparatie opgestuurd. dit heeft iets meer dan een week geduurd en toen kreeg ik hem al weer terug (hij is in totaal 1 dag bij de reparateur geweest).

volgends het reparatie rapport konden zij niks vinden dat er mis mee is en stond er alleen informatie hoe ik mijn batterij levensduur kon verbeteren. ik heb toen meteen de laptop getest en het probleem was er nog steeds. ik heb toen meteen bol.com gebeld en hier werd mij verteld dat ik hem maar weer moest op sturen want er was niet goed naar gekeken dan, ik heb bol.com verteld dat ik niet een 1200 euro laptop koop om vervolgens er problemen mee te hebben en na een reparatie nog steeds. na veel telefoon gesprekken en e-mails is mij verteld dat ik de laptop nog minimaal 2x moet opsturen omdat bol.com recht heeft op 3 mogelijkheden om de laptop te maken, ik heb hen verteld dat ik een student ben en het niet kan veroorloven om mijn laptop nog twee keer 2 weken kwijt te zijn. 

in de mails word er mij verteld dat zij niks kunnen vinden wat er mis is met het product en dat ik maar video's als bewijs moet sturen via wetransfer, dit heb ik dus gedaan en heb ik hen verteld dat ik mijn koopovereenkomst wil ontbinden en een betere laptop ergens anders ga kopen. bol.com verteld mij dat ik de koopovereenkomst niet mag ontbinden en dat ik de laptop maar moet opsturen. maar nu word er mij in de mail verteld dat als zij niks vinden wat er mis mee is dat de onderzoekskosten voor mij zijn, terwijl er eerder mij word verteld dat ze 3 kansen hebben.


mijn excuses als het verhaal een beetje verwarrend is, ik ben door dit alles erg gestresst. mijn vraag is, mag bol.com dit weigeren en wat kan ik doen om alsnog deze laptop terug te kunnen sturen en ergens anders wat te halen. na deze service heb ik geen vertrouwen meer in bol.com