Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mv
MvMierlo - 23-02-2021 19:11:50
Geldzaken & Recht

Opgelicht door ING. Kunnen jullie me hierbij helpen?

21 januari bij ing spaarpunten een nespresso creatista besteld 289€ en 4000 punten betaald maar niets gekregen, vele telefoontjes gepleegd met de helpdesk van ing. daar hebben ze eerst de vraag bij de leverancier gelegd. hier nooit een antwoord op gekregen, weer vele  telefoontjes gepleegd met de helpdesk en zouden ze een nieuwe bestelling plaatsen. niets meer van  gehoord, weer gebeld. werd er verteld dat ze dat niet konden, dus weer de vraag  bij de leverancier gelegd, alweer niets gehoord. weer enkele telefoontjes verder maar geen stap  verder heb ik mijn geld  teruggeëist, dit zouden ze gaan regelen, maarweer wordt er  niets gedaan. weer gebeld zeggen ze dat ze  niet meer voor ons kunnen betekenen er wordt ons geadviseerd om ing nederland te benaderen. dat hebben we gedaan. die zeggen niets voor ons te kunnen doen en geven ons het advies om de helpdesk te bellen. de helpdesk die niets voor ons kan of wil doen ??  ik voel me opgelicht door ing.  kunnen jullie iets voor ons betekenen?

mvg. 



m. van mierlo