Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Da
DaanH - 15-03-2021 17:43:14
Winkels & Webshops

Ideal-betalingen via Mollie.

Mijn schoondochter heeft een aantal keren via internet wat besteld. de ideal-betaling liep via mollie. na verloop van tijd nog steeds niets ontvangen, dus maar even kijken op de betreffende site. deze is dus niet meer te vinden. daarom contact opgenomen met mollie.com om te kijken of ze haar geld weer terug kan krijgen. dit is dus niet mogelijk en wij moeten zelf contact opnemen met de begunstigde. daar zij aangeeft dat dit niet mogelijk is, stuurtĀ mollie een maail naar de begustigde om contact met haar op te nemen. ook krijgt zij een email adres, waar zij een mail naar toe kan sturen. deze mail gestuurd, maar er komt (eigenlijk vanzelfsprekend) geen enkele reactie op. na het bekijken van de diverse transacties blijkt het geld steeds te worden overgemaakt op hetzelfde rekeningnummer (nl51 deut 0265 2624 61), maar steeds met een andere naam. op de site van mollie staan we reviews, maar dat zijn allemaal positieve (er worden ook wel betalingen gedaan die wel goed gaan). de personen worden uitgenodigd om een review te plaatsen. zelf een review plaatsen, lukt dus niet. ook heb ik al eens chat-contact gehad met mollie, maar zodra je een lastige vraag stelt, wordt de chatsessie afgebroken en heb je ineens meer dan 20 wachtenden voor je. is het misschien mogelijk dat kassa hier eens in gaat duiken en het een en ander aan de kaak gaat stellen?