Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MB
MBenne - 17-03-2021 10:17:32
Winkels & Webshops

Problemen met DPD bezorging

Sinds 4 jaar wonen wij op een nieuw adres en sinds die tijd hebben we problemen met de bezorging van dpd.
wanneer de bezorger het pakket in scant op de handheld, veranderd het adres (niet de postcode) naar een adres een paar straten verderop. we hebben hier al zeker 20 keer voor gebeld en 6 keer voor gemaild maar komen geen stap verder. vandaag wederom gebeld en de mevrouw aan de lijn zei: " u kunt blijven bellen maar eerlijk gezegd zitten wij hier om af te wimpels. wilt u echt wat gedaan krijgen dan moet u met harde hand binnenkomen." ze heeft de klacht wederom intern door gezet maar zei dat we ervan uit moeten gaan dat er weer niks mee gedaan wordt.
kan iemand ons helpen om dpd zover te krijgen dat ze bij ict deze fout uit het systeem halen.

even voor de volledigheid, dit probleem is enkel bij dpd. het adres en postcode op het label kloppen, maar bij de chauffeur wordt onze postcode gekoppeld aan een foutief adres.