Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

JuffieP
JuffieP - 18-03-2021 21:08:02
Computers & Telefonie

Klacht over postNL

Afgelopen maandag heb ik een televisie online besteld en deze zou uiterlijk woensdag bezorgd worden. in de postnl app stond hij aangegeven samen met nog een ander pakketje van dezelfde leverancier. het kleinste pakket werd keurig binnen het aangegeven tijdstip bezorgd, echter de televisie was nergens te vinden. op een gegeven moment veranderde de status naar uiterlijk om 22:00 uur geleverd en ik kon nergens aangeven dat ik eventueel een andere afspraak kon maken. ik heb een tweetal keren gebeld en zelfs om 20:00 uur werd mij door een medewerker van postnl verzekerd dat het echt goed zou komen (ze had overleg gehad met distributie) en de tv zou daadwerkelijk om 22:00 uur bezorgd worden. om 23:00 uur waren ze nog niet geweest. 
toen ik vanmorgen belde kreeg ik te horen dat het vandaag ook niet zou gebeuren en dat ze niet wisten wanneer wel. vanavond idem ditto. 
ook plattetv.nl waar ik de tv heb besteld snappen niet waar het mis ging. ik heb inmiddels wel een vermoeden, immers het formaat van het pakket staat bij postnl als 0,1cm x 0,1 cm x 0,1 cm (ofwel 1 kubieke mm) met een gewicht van 24 kg. of ze zijn het pakket gewoon kwijt. niks geen excuus, moet alles maar accepteren, de ene blunder van postnl na de andere. mijn beste vriend zou morgen de tv installeren, echter nu moet ik waarschijnlijk externe hulp inhuren, daar mijn vriend ook niet altijd kan. voorts zal ik een dag vrijaf moeten nemen voor aannemen pakket. ook daar zitten kosten aan. waar en hoe kan ik die kosten herhalen?  
ik gun hen een ijskoude , maar dan ook een ijskoude douche. 
heel terecht dat ze het predicaat koninklijke al tijden geleden zijn kwijtgeraakt. niks anders dan doffe ellende.

ps. 3 weken geleden kreeg ik een pakketje in mijn handen gedrukt, waar ik feitelijk mijzelf voor had moeten legitimeren. op mijn vraag of dat niet moest zei de bezorger dat dit niet nodig was (terwijl het bericht zei dat het wel moest). tevens regelmatig post zonder vermelding elders gedumpt.