Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Geen garantie zonder bon bij de AH

Afgelopen november heb ik bij de albert heijn in emmen een philips espresso machine gekocht. deze geeft compleet geen koffie meer. hij sist alleen nog wat. door een verhuizing is de bon helaas verdwenen. 

contact opgenomen met ah en daar krijg je te horen dat via hun geen garantie meer te verhalen valt omdat ik het aankoopsbewijs niet heb. ik kan wel een bankafschrift laten zien maar dat moet ik maar via philips regelen. 

hoe zit dit in elkaar? ik snap dat het lastig is zonder bon maar ah is toch de verkopende partij waardoor ik toch bij hun moet zijn en niet bij philips?