Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Al
Alfons Schmitz - 20-04-2021 15:30:03
Geldzaken & Recht

Klarna vervolg

Dank voor de adviezen.
wat ik wel raar vind is het volgende.
ik was tot gisteren nog steeds in gesprek met klarna.
die verwijzen mij om contact op te nemen met een specifieke medewerker.
deze medewerker reageert echter niet. al vanaf 1 april niet.
ik vind het onbehoorlijk dat die niet reageert.
mag klarna zonder het bericht dat ze niets meer kunnen doen de zaak zo maar uit handen geven?
ik vind dat ik recht op een reactue van die medewerker.
maar ja wat isnog mijn recht?