Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Henk Vinke
Henk Vinke - 20-04-2021 17:06:36
Vakantie & Reizen

Bagage niet op schiphol

geachte medewerker,


 


afgelopen vrijdag ben ik teruggekomen uit jemen. mijn rugzak niet. deze kwam zondag. het eerste deel van de terugreis, seyun cairo, deed ik met de maatschappij yemenia. de rest via doha met qatar airways.


ik werd dus zondag morgen opgebeld door swissport (020 795 2700/2400, ams.mybag@swissport.nl  of .com). zij vertelden mij, dat qatar airways de bagage niet thuis wil laten bezorgen, omdat het eerste deel met een andere maatschappij was gegaan. het is niet bekend, waar het fout was gegaan. ik heb contact gezocht met qatar airways (amsllqr@qatarairways.com, +974 4023 000 via de app), maar nog niets vernomen. vele malen is bagage van mij in het verleden niet aangekomen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.


mag een vliegtuigmaatschappij maar zo beslissen?


wat zijn mijn rechten?


bedankt alvast voor de moeite, die u heeft genomen.


een vriendelijke groet.


henk vinke