Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Vo
Voers - 22-04-2021 06:57:02
Computers & Telefonie

Ik ben opgelicht via internet, duur beeldscherm nooit geleverd, wat nu?

Goede morgen,

op 15 maart j.l/ heb ik voor de oprichting van mijn bedrijfje via de webshop ti84shop een 2e hands 27 inch apple beeldscherm gekocht voor 624,-. na betaling en ontvangst van de factuur ontving ik mail met de melding dat de levering zsm geleverd zou worden. volgens de site zou dit maximaal 7 dagen kunnen duren. op 22 maart nog steeds niets ontvangen, na geen telefonisch contact mogelijk, via mail gevraagd wat de status van mijn bestelling was. daarop onving ik op 23 maart de melding dat er wegens ernstige privé omstandigheden voorlopig niet gelverd kon worden en men dit zsm zou oplossen. de dag erna geantwoord dat ik daar niet op kon wachten en mijn geld direct terug geëist. daarna geen enkele reactie meer ook niet na herhaalde mail en bel pogingen. website uit de lucht. via klachten@thuiswinkel.org (dat logo stond op de site) melding gemaakt, ook melding gemaakt via amc consuwijzer. helaas nog steeds geen resultaat.

ik ben mijn duurverdiende spaargeld kwijt maar wil graag dat deze lieden niet meer mensen oplichten.

kassa, wat kunnen we hier aan doen?