Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fe
FerryV - 05-05-2021 17:11:49
Huishouden & Energie

Kosten retour seats and sofa's

Mijn vriendin heeft nog geen 3 maanden geleden een 2+3 zits bank bij seats and sofa's gekocht  waarvan er bij één het houten binnenwerk finaal is gebroken.
nu moet ze hem op eigen kosten retourneren door een koerier omdat ze hem in hun filiaal in deventer laten repareren.
het is toch eigenlijk van de zotte dat je door n slecht product zelf kosten moet maken om een reparatie gedaan te krijgen? ondanks dat er in hun algemene voowaarden beschreven staat dat men zelf voor afhalen en retourneren dientbte zorgen, zou ik verwachten dat de consument schadeloos gesteld zou moeten worden bij reclamatie van een defect product (mits het onder garantie valt)