Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ju
Justin1234 - 07-05-2021 18:48:17
Winkels & Webshops

Bedrijf wil 125€ niet terugbetalen door ontbreken orginele verpakking

Ik heb online een bed gekocht. toen het bed bij ons geleverd wordt kwamen we er achter dat 1 van de pootjes er niet onder paste. wij hebben toen de klantenservice gebeld en er zou een week later een monteur langs komen. een week later komt er geen monteur dus wij bellen weer, blijkt er geen afspraak ingepland te zijn. de eerst volgende monteur zou pas weer een week later kunnen komen.

dus wij hebben besloten om het bed retour te sturen. (dit is binnen de 14 dagen retourtijd) mede omdat het bed niet geweldig ligt en om het gebeuren met de pootjes. wil het bedrijf 25% van de aankoopprijs rekenen (125€) voor het ontbreken van de originele verpakking. het gaat hierbij om de plastic zaken waar het bed in zat en de kartonnen beschermen hoeken. 

mijn vraag is dus of dit mag? ik vind het een te hoog bedrag voor wat het is.