Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wi
Willempie45 - 25-05-2021 14:25:45
Auto & Vervoer

Ik voel mij opgelicht door Amslod (E-bikes)

Ik kocht bij amslod twee fietsen met middenmotor en leverde mijn oude e-bikes in voor een korting van € 1400,-. echter de fietsen voldeden niet in het limburgse heuvelland, temeer omdat ik hart- en copd patient ben. duidelijk aangegeven bij de aankoop. echter motoren van deze fietsen waren voorzien van een sensor dit reageert op trapkracht, iets wat ik dus veel minder heb. na overleg werden deze fietsen omgeruild voor fietsen met voorwielaandrijving en deze voldeden beter. deze waren wel € 500,- per stuk duurder. ik reageerde daar op en men stelde bij amslod dat zij ook extra kosten hadden gemaakt en ik dat geld kwijt was. klacht ingediend bij klacht.nl. antwoord van amslod was dat er geen kosten in rekening werden gebracht voor de ruil maar kreeg toch niets terug. hierop weer geprotesteerd en gevolg was dat amslod eenzijdig de overeenkomst opzegde waarop ik stelde dat ik het aankoop bedrag van € 4735,- terug kreeg en mijn oude fietsen of per oude ingeleverde fiets een tegemoetkoming van € 500,- vervolgens werden de fietsen door amslod opgehaald en moest ik met de ophaler een formulier van overdracht waarop vermeld stond dat € 5735 zou worden overgemaakt op mijn rekening. enkele dagen later kreeg ik € 4735,- op mijn rekening en toen ik hierop reageerde kreeg ik te horen dat het bedrag op het overdrachtformulier een typefoutje was. weer een klacht ingediend echter die werd ook als opgelost gemeld via klacht.nl. hierna nogmaals getracht verhaal te halen waarop werd medegedeeld dat mij aankoop bedrag €4035 was geweest en ik dus € 350,- per ingeleverde fiets als compensatie had ontvangen. hierop de aankoopfactuur opgezonden maar geen antwoord meer gekregen. slecht zakendoen met amslod dus. ik voel mij opgelicht door deze firma of er zit iemand bij hun service-desk die het geld in eigen zak steekt. in ieder geval spreekt deze thijs van de service-desk niet de waarheid. hoe kan ik hier verder mee?