Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

M.
M. Janssen - 26-05-2021 12:20:51
Winkels & Webshops

Betaald artikel Meubis wordt niet geleverd

op 29 oktober 2020 hebben we op de website van meubis (maldegem, belgie) een kinder bureaustoel gekocht voor mijn dochter. we wachten nu al 30 weken op deze bureaustoel maar vooralsnog hebben we niets ontvangen. tot verdriet van mijn 7-jarige dochter die nog steeds geen verjaardagskado heeft mogen ontvangen! ik heb veel pogingen gedaan om contact op te nemen en telkens worden we aan het lijntje gehouden met wederom vertraging van levering. we hebben ook meerdere pogingen gedaan om de koopovereenkomst te herroepen maar we krijgen hier geen reactie op. ik zie helaas veel gelijkwaardige ervaringen op de website trustpilot (https://nl.trustpilot.com/review/meubis.be" target="_blank">https://nl.trustpilot.com/review/meubis.be). 
we zouden heel graag ons geld terug willen zodat we elders een bureaustoel kunnen kopen zodat mijn dochter eindelijk een bureaustoel op haar kamer heeft staan (mocht iemand nog tips hebben hiervoor dan zijn deze zeer welkom). maar bovenal willen we voorkomen dat andere klanten hetzelfde meemaken dan ons. aandacht hiervoor in de media kan daar wellicht toe bijdragen! 



met vriendelijke groet, manon janssen.