Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
JoostMM - 23-06-2021 10:16:13
Vakantie & Reizen

Geen stroom op vakantie, heb ik recht op volledige vergoeding?

onlangs zijn we een midweekje op vakantie geweest. helaas was dit een grote tegenvaller omdat de stroom van ons huisje regelmatig uitviel en soms uren niet beschikbaar was. we hebben dit diverse keren gemeld en ook andere gasten op ons veld hadden er last van. op maandag hebben we in de avond een paar uur zonder stroom gezeten. op dinsdag duurde het zelfs van 14.00 uur tot bijna 23.00 uur. en op woensdagochtend hadden we weer geen stroom. met twee jonge kinderen, in de koude meivakantie was het een nare ervaring en daarom zijn we ook naar huis gegaan. alle beloftes die het park vooraf doet van een zorgeloze vakantie zijn niet waargemaakt. het park heeft op geen enkel moment gecommuniceerd over de stroomproblemen en is ons op dat moment ook niet tegemoet gekomen. de kosten voor de vakantie waren €319,02.


 


nu krijgen we eindelijk reactie maar proberen ze ons naar mijn idee af te schepen met een bedrag van €100, een weekeindje weg (met allerlei regels zoals niet in vakanties), of een handdoeken pakket en schoonmaakkosten voor een andere vakantie die we bij deze organisatie hebben geboekt. het park geeft aan dat we een paar dagen in het huisje hebben gezeten en daarom niet het hele bedrag terugkrijgen.


 


mijn vraag is nu dan ook waar heb ik recht op, kan ik het hele bedrag terug verwachten of moet ik genoegen nemen met een van deze drie opties?