Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

El
Elineh88 - 14-07-2021 22:55:56
Winkels & Webshops

Meer klachten over mediamarkt? Artikelen worden niet geleverd+slechte klantense

Online bestelling gedaan mediamarkt, betaald etc.
volgende dag zou pakket bezorgd worden. kreeg een track en tracé code en na 2 dagen bericht dat artikel bezorgd was. was echter niet het geval. 
contact opgenomen met pakketservice,  na 5 telefoontjes en geen antwoorden, mediamarkt gebeld. zij gaven aan dat pakketje nooit verstuurd is geweest en ze zouden het oplossen.  paar dagen later nog niks. weer gebeld, zeer onvriendelijk personeel. 
ze zouden een aantekening maken en me terug bellen. toen ik vroeg of ze me echt terug gingen bellen, zei de beste man eerlijk: nou eigenlijk word het nooit gedaan. a fijn. 
hij kon me niet door verbinden en me niet helpen. maar maakte een aantekening.
2 dagen later weer gebeld etc, zou weer terug gebeld worden..helaas, dit nog 2 x herhaald.  na 2.5 week zit ik nog te wachten op mn pakketje en het beloofde telefoontje komt uiteraard niet. eigenlijk ben ik bestolen, zij mijn geld, ik niks. ik kan niks annuleren en niet retour doen,  alles opties besproken, maar helaas mevr, we kunnen nu niets voor u doen, we bellen nog. apparaat inmiddels elders gekocht. hopelijk is mijn retour periode,  mocht ik mijn pakketje nog ontvangen in de toekomst,  niet verlopen.