Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
dudeperfect00 - 16-07-2021 23:30:36
Winkels & Webshops

Mag een verkoper van bol.com een bestelling annuleren?

Beste iedereen, 

onlangs heb ik een computer scherm besteld bij een zakelijke verkoper van bol.com. het product zou geleverd worden binnen een week. 

plots heeft de verkoper de bestelling geannuleerd omdat het product niet meer op voorraad was. de voorraad van de desbetreffende verkoper was niet actueel. de verkoper geeft een fout te hebben gemaakt in hun voorraadbeheer.  

is de verkoper in zijn recht om de bestelling te annuleren? is de verkoper niet verplicht om het product alsnog te leveren? ik kan de computer scherm wel elders bestellen, maar daar is ie veel duurder.