Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

holiday
holiday - 10-08-2021 13:53:07
Geldzaken & Recht

Post.nl levert niet aan huis

Het gebeurt steeds vaker dat een pakket door post.nl niet meer op het ontvangstadres afgelevert wordt.
zondag krijg ik een bericht dat het pakket waarschijlijk dinsdag tussen 11 en 14 uur afgeleverd gaat worden.
maandag krijg ik een bericht dat het pakket tussen 11 en 14 uur afgeleverd gaat worden.
maandag krijg ik nog een bericht dat het pakket niet afgeleverd kon worden en dat het daarom doorgebracht is naar een afhaalpunt.
dus één dag voor het afleveren krijg ik al bericht dat het pakket niet afgeleverd kon worden.
nee geen briefje in de brievenbus, wij waren gewoon thuis, maar het pakket is nooit aangeboden.
wie neemt wie nu in de maling.
dit is nu de derde keer al dat dit mij overkomt.
nu blijkt dat als er niet genoeg pakket in een wijk geleverd moeten worden dan slaan ze gewoon een wijk over en sturen ze de pakketten meteen naar een afhaalpunt.
heeft post.nl niet de plicht om de pakketten af te leveren op het adres waarvoor het bestemd is?
hiermee spaart post.nl wel veel geld uit, omdat ze de besteller niet hoeven te betalen.