Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

beurs
beurs - 03-09-2021 19:09:41
Huishouden & Energie

Probleem Vattenfal

Ik ben vorig jaar in mijn nieuwe koopwoning komen wonen.
ik wou mijn verhuis bericht via internet doorgeven aan vattenfal.
maar dat ging niet helmaal goed dus heb de volgende dag maar even gebeld.
ik wou mijn gegevens doorgeven maar ik kreeg aan de andere kant van de telefoon te horen dat ik van hun diensten geen gebruik kon maken omdat de leidingen waardoor warm water en stadswarmte gesloopt zijn.
het zat mij niet helemaal lekker en met de sleutel overdacht even met de oude bewoner gepraat waar zij de diensten van dit alles afnam.
zij zij vattenfal,en ik vertelde mijn verhaal.
zij stond mij verbaast aan te kijken en snapte het ook niet helemaal en zij ik heb gewoon warm water en kachel.
ik met de makelaar gepraat en die snapte er ook helemaal niks meer van.
toch nog weer eens voor de 2e keer vattenfal gebeld hoe het zat en ik doordoor niet in de problemen komt omdat ik immers gewoon warm water heb.
nee meneer kreeg ik weer te horen u kunt geen diensten van ons afnemen want uw leidingen zijn door ons gesloopt en stroomt geen water meer door.
ik laat het er maar even bij zitten want ik denk immers er moet toch eens een bedrijf komen waar ik hun diensten aan moet betalen.
we zijn inmiddels 2,5 maand verder en ik maak de brievenbus open en wat ligt er voor mooie brief in vattenfal.
of ik binnen 2 weken het termijn bedrag moet betalen of anders word ik afgsloten.
ik bel vattenfal op en hun geven hun fouten toe omdat ze een kruisje vergeten zijn aan te klikken of weg te halen.
ze komen met een voorstel omdat het hun fout is dat ik die 2 maanden niet hoeft te betalen.
maar nu krijg ik voor 2 weken geleden de eind afrekening.
en nu kunt het al raden die 2 maanden komen gewoon op mijn rekening en kan dik 500 euro bij betalen.
ik gebeld en krijg te horen.
het is onze fout toen geweest maar u zal alsnog moeten betalen.ik vind alles niet zo netjes ik heb er toen die tijd moeite zat voor gedaan.
weet er iemand raad?