Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
Rosa7 - 15-09-2021 10:51:52
Auto & Vervoer

Slechte ervaringen Parclick

Ik parkeer vaak met parclick in een garage met automatische slagboomopening. een keer weigerde de slagboom en werd deze na aanbellen handmatig open gedaan. opeens kreeg ik een extra rekening inclusief nieuw reserveringsnummer van parclick voor drie aanvullende dagen. parclick stelt dat ik deze reservering zelf gemaakt heb en wil niet vergoeden. heeft iemand dezelfde ervaring en is dit wel goed opgepikt door parclick? het kan toch niet zo zijn dat elke keer dat het systeem weigert parclick zelf een reservering creƫert en er extra betaald moet worden?