Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Samantha K - 18-09-2021 23:27:28
Voeding & Gezondheid

Ontevreden tegemoetkoming restaurant

goedendag,

ik ben met een groep van 8 personen naar een all you can eat geweest. na ongeveer 1 tot hooguit 1,5 uur daar te zijn valt de stroom uit. ondertussen zitten we gezellig te kletsen en af en toe vragen we aan het rondlopend personeel hoe of wat. een enkele keer komt iemand iets zeggen dat neerkomt op even afwachten en ze zijn ermee bezig. ondertussen kletsen we verder in het donker en pakken iets te drinken uit de koelkast en wat ijs en fruit. ondertussen worden bepaalde delen opgeruimd en het personeel probeert met zaklamp van telefoon te helpen om bepaalde dingen te kunnen zien.
ongeveer 45 minuten later gaat het licht weer aan. onze tijd zit er officieel bijna op. uiteindelijk besluiten we maar te vertrekken, gezien het tijdstip en vragen bij de balie naar een tegemoetkoming. we kunnen gegevens achterlaten kort samengevat en worden maandag gebeld.
er wordt gebeld met een voorstel voor een eerstvolgende bezoek 10% korting of extra tijd bij een reservering.
we zijn niet tevreden, omdat we niet vanplan zijn om daar weer te eten. na meerdere keren bellen blijven ze bij hun standpunt.
is hier wat aan te doen?
slechte review plaatsen bereik ik weinig mee.
ik zou graag een grotere tegemoetkoming zien. het liefst zie ik €10 tot €15 terug, gezien we minimaal 45 minuten korter 'normaal' konden eten en drinken en daarna geen behoefte meer hadden in de opties die er waren.

bedankt.