Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jettie90
Jettie90 - 20-09-2021 20:30:00
Vakantie & Reizen

D-reizen

Vorig jaar augustus zouden wij op vakantie gaan via d-reizen. ivm corona heeft dreizen deze geannuleerd. wij zouden ipv een voucher het gehele bedrag terug krijgen. dit is ons in oktober toegezegd. het zou een aantal weken duren voordat dit terug betaald zou gaan worden. ondertussen ging april dit jaar dreizen failliet. wij hebben geen voucher dus nodigt sgr ons ook niet uit voor een claim in te dienen maar waar moeten we nu dan heen?? ik heb ondertussen een claim ingediend bij claimsagent.nl maar daar krijg je ook geen antwoord meer als je een vraag stelt. lopen er nog meer mensen tegen dit probleem.  en heeft iemand al geprobeerd dit met het juridisch loket?.. alvast bedankt voor de antwoorden!