Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

WiKe
WiKe - 21-09-2021 12:39:21
Winkels & Webshops

Geen service van Amslod

in april 2021 hebben we twee fietsen gekocht bij amslod.
het waren op dat moment de duurste modellen. op 5 mei werden ze geleverd.
worden afgeleverd met bijna lege banden en sloten met dezelfde sleutels.
slot vervangen door amslod.
augustus 2021, een van de fietsen is onbruikbaar, er staat code 8 in de display.
september 2021, de tweede fiets valt uit met code 8.
contact opnemen via de telefoon gaat niet (te druk) en terugbellen doen ze niet ondanks dat ik mijn nummer moet achterlaten.
al veel emails verzonden, maar daar komt geen reactie op of het standaard mailtje dat een monteur contact op zal nemen.
u raadt het al, geen reactie van een monteur.
nu is mijn rechtsbijstand er ingedoken en als ze op 27 september de fietsen niet gerepareerd zijn zullen er juridische stappen volgen.
aangezien deze code vaak voorkomt en amslod er schijnbaar niets anders mee doet dan repareren bij klachten is dit toch wel een gevalletje voor een rechter lijkt me.


ik heb het helemaal gehad met amslod, advies aan potentiele kopers, koop gewoon bij een fietsenzaak in je woonplaats.


gewenste oplossing

ontbinden van de aankoop.