Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sc
Schaap2021 - 21-09-2021 14:53:24
Auto & Vervoer

Terubetaling vindt niet plaats

Op 5 sep heb ik een fiets besteld online bij een fietsenzaak in het noorden van het land. ik kreeg ook betalingsbevestiging. na een aantal dagen contact gezocht, via mail op 8 sep, wanneer de fiets geleverd zou worden. fiets bleek niet meer op voorraad en het geld zou binnen 1 a 3 werkdagen teruggestort worden. daarna is het heel stil gebleven. geld is nog niet gestort, diverse mails verstuurd, tig x gebeld er wordt niet opgenomen, via contactformulier vraag gesteld, op facebook om reactie gevraagd. kortom ik krijg geen contact met deze firma. wat kan ik nog doen, behalve 2 uur rijden om de winkel te bezoeken? kan ik ze in gebreke stellen of is daar een termijn voor?
ik hoor het graag!