Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

franspar
franspar - 06-10-2021 10:25:52
Winkels & Webshops

Lees dit als u een AMSLOD e-bike wil kopen!

Beste alyssa van de amslod servicedesk,
zal de reparatie aanvraag vanaf de eerste tot en met de laatste melding met bijbehorend
antwoorden melden bij kassa, radar, en social media.
twee maanden wachten op een reparatie voor twee fietsen vind ik te gek voor woorden.
voorstel om te laten repareren door fietsenmaker in de buurt is niet op
gereageerd, terwijl wij ruim binnen de garantie periode zijn en notabene nog een extra
service contract voor 149 euro per fiets bij u hebben afgesloten!
jammer dat het zo moet lopen maar dit
als waarschuwing voor toekomstige kopers van amslod fietsen.
met vriendelijke groet,
frans 
 
-------- oorspronkelijk bericht --------
onderwerp: re: [#222735] reparatie-aanvraag
van: amslod bv<service
aan: 
cc:
geachte heer of mevrouw,
 
​hartelijk dank voor uw bericht.
 
wegens de grote drukte kunnen wij helaas niet eerder bij u komen ter reparatie.
mocht u toch eerder geholpen worden kan dat in 1 van onze werkplaatsen. deze hebben wij in almere, almelo, apeldoorn,  roermond en meppel.
 
ik zie uw reactie tegemoet.
 
met vriendelijke groet,
alyssa
amslod servicedesk
op wo, 29 sep om 11:41 am [edit bijdrage aangepast - redactie]