Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mk
Mk32 - 13-10-2021 16:35:52
Winkels & Webshops

JD heeft maar 1 van de 2 artikels aangemeld bij mijn retour met Klarna

half september heb ik twee artikels van een online bestelling geretourneerd in een jd winkel. nu krijg ik (bijna 2 maanden later) bericht van klarna dat jd maar 1 van de 2 artikels bij klarna heeft aangemeld als retour.


nu vragen jd en klarna om bewijs dat ik het artikel geretourneerd heb met mijn retourbewijs. dat heb ik nu niet meer, omdat het al zo een lange tijd terug is en ik dat niet zo lang bewaar. 


mijn order in mijn jd account was na de retournering al op "canceled" gezet. 


de jd klantenservice verteld mij eerst dat mijn bestelling niet terug te vinden is het systeem en vervolgens sturen zij mij door naar klarna om dit op te lossen. waarop klarna mij weer naar jd stuurt. klarna heeft nu mijn openstaande rekening van €110 weer op mijn account geplaatst.

wat kan ik in deze situatie doen?