Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
daisydongen15 - 25-10-2021 11:04:46
Geldzaken & Recht

Baby en tiener klacht

Goedemorgen beste kassa,

wij heb een x aantal maanden geleden de 2 kinderkamer bezorgd gekregen van baby en tiener.
nu pakte bij man dit uit en wilde dit in elkaar gaan zetten.
eenmaal alle dozen uitgepakt zit hier 1 pak tussen wat beschadigd is, en waardoor de kast niet in elkaar gezet kan worden.
nu staat deze kast in een hoek van een kamer en staat hier oud te worden.
we hebben meerdere malen contact gehad met baby en tiener. dit is denk ik nu al ruim 3 maanden bezig. en eigenlijk komen we geen stap verder.
ze zeggen de leverancier aan te spreken en hem een ultimatum te geven voor dat er weet een stap verder gaan.
maar ook dit duurt alweer een aantal weken.
hoe zit het nu met het retour beleid. mogen wij ons geld terug vragen en met deze kast naar de winkel terug gaan zonder dozen?
want ik ben er namelijk wel een beetje klaar mee. en onze meid wil nu toch ook wel een leuke kleding kast. 

graag hoor ik van jullie  
groetjes daisy