Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jansje
jansje - 12-11-2021 12:41:51
Huishouden & Energie

Keukenkampioen

Wij hebben in juni een keuken uitgezocht ( verkoper zeer geduldig ) voor een fors bedrag.
zou in week 42 geleverd en gemonteerd worden. is ingemeten door de keukenkampioen zelf

dus wij waren ruim op tijd , om de boel in orde te maken. dachten dat we de oude tegels konden laten zitten, maar helaas dat ging niet. dus nieuwe tegels erbij gezocht.
tegelzetter laten komen, die alvast heel wat werk kon doen. voordat de keuken stond, ( wel zo handig )
enfin de 18de oktober geleverd, de 19 de oktober zou hij gemonteerd worden.
de 18 de oktober krijg ik een belletje van iemand van de klanten service, monteur ziek . ( kan )
en toen kwamen ze pas 3 dagen later . daar was ik het niet mee eens. omdat wij al 3 weken zonder keuken zaten. en dat wordt je zat. dus ik gebeld met de winkel. die heeft het wel voor elkaar gekregen, dat ze de 19de kwamen. en toen begon de ellende. monteur keurde de tegels ( een deel ) af. het ingefreesde leidingkje voor de verlichting , was niet groot genoeg. en dat snapten wij niet goed. want volgens ons paste het wel, ( dus toen maar bedacht een kabelgootje over de tegels heen. ( lelijk !)  ( wij hadden ook wat vergeten, dus mijn man met 15 minuten thuis, en de sifon en de waterleiding weggehaald, ter plekke. zo dachten wij, nu kan die aan de gang. nee meneer ging ik weet niet hoe vaak, naar zijn auto om met zijn leidinggevende te bellen! en kwam toen , ik ga weg, want ik kan niks doen. dan moet je tekenen, dat hij voor niks is geweest. kosten € 250,00 . ( die hebben wij na een belletje niet hoeven te betalen. toen kwam op 28 oktober een andere monteur . perfect!!! ging meteen aan de slag. zegt nog tegen ons, waarom zitten hier geen tegels? dan zakt mijn broek af!  dat moest immers van de 1ste monteur? enfin wij niet blij, tegelzetter niet blij. verder ging het top. maar ook het kabelgootje had niet gehoeven, was groot zat, er ging maar 1 snoertje doorheen, ( volgens monteur 1 moesten er 3 stekkers doorheen )
toen kwam monteur 2 erachter dat ze een fout gemaakt hebben, bij de opmeting en er 1 dus 1 kastje met een witte zijde . ( grijze keuken ) goed alles wordt vervangen, maar toch..... ook hadden wij houten planken aan de muur uitgezocht, komen ze met grijze planken aan, omdat ze die kleur niet hadden.hallo weleens vvan een telefoontje gehoord? communicatie!!!!!!!valt niet mee. nu moet de tegelzetter, dus exra komen, maar hij is weggegaan, dit kost te veel tijd. door de fouten. andere tegelzetter zoeken, als de keuken ooit nog afkomt. heb ze van de week aan de lijn gehad , wordt waarschijnlijk 2 de week januari. nou ik ging uit mijn dak. ik wil de keuken, voor half december afgemaakt hebben.!!! dat is toch ruimhartig ( vind ik ) vraag heb ik recht op compensatie? tegelzetter, slijper, het lange wachten? we hebben wel het hele bedrag van te voren moeten storten. maar daarna is het erg stil