Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Marray441
Marray441 - 02-12-2021 10:56:10
Winkels & Webshops

Slechte ervaring betreft Nespresso apparaat van Nespresso

Donderdag 1 april 2021 heb ik een nespresso apparaat aan model delonghi lattissima sophisticated darks serie nr 20349650v0924182091.

in het begin deed het apparaat het naar behoren maar naar ongeveer een maand begon hij keuren te krijgen de zwarte koffie is warm maar als je een latte of een cappucino maakt krijgje halve kopjes/glazen en die zijn dan lauw. medere malen contact gehad met nespresso en iedere keer hoor ik dat de fout bij mij ligt. er zou teveel kalk in de automaat zitten, dan probeer ik uit te leggen dat dit haast  niet kan omdat er geen kraanwater in de machine gaat maar gezuiverd water, dan zegt men "ja maar dan kan er als nog kalk vormen in machine" na veel heen en weer gebel en niet geheel onbekangrijk cotunuiteit van de verbroken gesprekken wordt de machine op gehaald voor reparatie, kreeg geen vervangen apparaat die kon ik wel krijgen maar dan moets ik €5,00 betalen. na een week krijg ik de machine terug met een reparatie rapport. zie hier onder.

beste klant, rma irmanesp17349399 : : : : : : onlangs heb je met ons contact opgenomen naar aanleiding van het functioneren van jouw machine. hierbij verstrekken wij je met plezier een toelichting met betrekking tot het verloop van de uitgevoerde reparatie. tijdens de reparatie en kwaliteitscontrole van jouw nespresso machine hebben we geconstateerd dat de kalkaanslag in jouw machine boven de kwaliteitsnorm van nespresso is. omdat jouw machine voldoet aan de nespresso kwaliteitsnormen hebben wij geen onderdelen vervangen. tevens hebben wij jouw machine ontkalkt en getest op de druk, de temperatuur en de doorloop, om een goede werking van je toestel te garanderen. wij hebben het genoegen jou deze service gratis aan te bieden. het is bij het gebruik van de machine belangrijk dat je de capsule onmiddellijk na elke koffiebereiding verwijdert door de hendel te openen. een capsule die blijft zitten tot het volgende gebruik kan o.a. koffiegruis veroorzaken. daarnaast adviseren wij jouw machine regelmatig te spoelen; dit kun je doen door een 'espresso' bereiding te maken zonder het plaatsen van een capsule. vergeet hierna niet de lekbak leeg te maken. ook is het van belang dat je voor en na elke melkbereiding de ‘clean’-knop op het melksysteem van jouw machine gebruikt. na het gebruik van het melksysteem kan je deze het beste met de melk in de koelkast bewaren. naast de bovenstaande onderhoudstips, is het ook raadzaam jouw machine om de 3 à 4 maanden te ontkalken met het nespresso ontkalkingsmiddel, speciaal ontwikkeld voor jouw machine. heb je vragen of opmerkingen, aarzel uiteraard niet om contact met ons op te nemen via het gratis telefoonnummer 0800 022 23 20. eén van onze koffiespecialisten helpt je graag verder. tot slot willen wij je bedanken voor het vertrouwen in nespresso. met vriendelijke groeten, nespresso assistance service


ik ben dus hier niets mee opgeschoten het probleem is er nog steeds en telefonich kan ik niet tot ze doordringen dan alleen maar aan te horen de machine is goed kortom het probleem ligt bij mij wie heeft ook deze ervaring met nespresso?