Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mac0172 - 02-12-2021 18:42:18
Winkels & Webshops

Ik heb vorige week een meubel besteld(x2) waarvan de webwinkel 'per ongeluk' verkeerd adverteerde met een type stoel met koudschuimvulling HR, ipv polyether en een levertijd van 10 werkdagen ipv 14-20 weken.

Maar! als ik 100 euro bijbetaal krijg ik een 'luxer' model met koudschuim een betere stof en wel binnen 10 werkdagen.
ik heb betaald voor de voorwaarden koudschuim en genoemde levertermijn.
medewerker die mij hiervoor belde erkende de fout, maar gaf aan er niks aan te kunnen veranderen.

ik ben van mening dat zij die 100 euro bij moeten leggen, of mij iig tegemoed te komen.



wat kan ik?

overigens in eerder stadium heb ik bedrijf per whatsap benaderd met interesse in een bank.
gevraagd of de bank daadwerkelijk een relaxsysteem had(stond vaag in de tekst) werd geantwoord van wel.
rond black friday gebeld voor de zekerheid, bleek toch niet het geval, foutje tekst website.
toen overgegaan op 2 stoelen bij dit bedrijf, na lang twijfelen tussen deze en een bankstel bij een ander bedrijf waar nu de b.f. korting vanaf is en dus  €150(25%) duurder
ben dus aardig pissed op het bedrijf.