Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
holtrop.h - 19-12-2021 20:48:19
Winkels & Webshops

Kleertjes.com verwerkt helft retour, wat nu?

op 13-10-2021 hebben wij 2 bestellingen geplaatst via de webshop kleertjes.com.  deze bestellingen worden allebei keurig op 16-10-2021 bij ons thuis geleverd maar net zoals iedereen hebben wij een deel van de bestelling retour gezonden naar de webshop. 


hiervoor hebben wij op 21-10-2021 een vooraanmelding verzonden per mail naar kleertjes.com. op 29-10-2021 krijgen we bericht dat het eerste deel van de retour verwerkt is. deze retour wordt ook keurig gecrediteerd op afterpay. 


helaas wordt het 2e deel van dezelfde retour niet verwerkt door kleertjes.com en krijgen we betalingsherinneringen van afterypay. op 30-11-2021 melden we ons daarom weer bij kleertjes.com en krijgen we te horen dat het 14 dagen kan duren voordat de retouren verwerkt zijn. ondertussen lopen de herinneringskosten van afterpay flink op tot aan de 2e herinnering.


vanuit kleertjes.com komt slechts alleen de reactie dat we een verzendbewijs moeten aanleveren terwijl een helft van de retour wel verwerkt is, bijzonder.


inmiddels schrijven we nu 19-12-2021 en is het issue door kleertjes.com nog niet opgelost. inmiddels zijn we wel ruim € 200,- lichter.


daarom vragen wij ons af wat onze rechten zijn in deze?