Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ku
KuljuruKeso - 25-12-2021 11:29:34
Vakantie & Reizen

Klacht over niet ontvangen tickets van Schipholtickets

Ik heb 7 december 3 vluchten geboekt bij schipholtickets voor naar dakar. we zouden vliegen met iberia op 25 december 2021. hiervan kreeg ik die dag een bevestiging en de vluchtgegevens. de dag voor vertrek zag ik echter bij het inloggen dat de vlucht was geannuleerd. schipholtickets was telefonisch onvindbaar of te bereiken. gebeld naar iberia en daar werd gezegd dat onze namen op de lijst hadden gestaan maar dat deze niet bevestigd waren. de vlucht zat nu vol.
doordat we toch echt moesten gaan ivm familiebezoek, hebben we een andere duurdere vlucht moeten boeken, deze vind plaats op 26 december. ondertussen geen gehoor meer bij schipholtickets. ik zie dat ze bij de anvr zijn aangesloten. wat kan ik doen om ons geld terug te krijgen met evt. een schadevergoeding? moet ik hier rechtsbijstand voor inschakelen? wie kan mij hier bij helpen?