Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

se
sella - 26-12-2021 19:09:43
Winkels & Webshops

Opgrlicht door Hunkemoller niemand te berijken via mail of tel

Ik heb 9 artiekelen besteld bij hunkemoller en na 3 dagen kwam mijn paketje binnnen er miste 2 artiekelen op mijn fuctuur staat ook dat ik ze heb betaald en op mijn afleverbon staan de 2 artiekelen niet.
ik heb meerdere mails gestuurd en geen reaktie.
live chat berichten gestuurd geen reaktie.
naar de winkel gegaan in zoetermeer daar zeggen ze dat je het moet regelen via internet.
klantensevice gebeld na 40 min wachten verbreken ze de verbinding meerdere malen geprobeerd.
heeft u mischien een oplossing