Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
Michel Berntsen - 04-01-2022 10:09:18
Geldzaken & Recht

Kunnen we de koop ongedaan maken bij klachten over een nieuwe stoel ?

Bij montel kochten we in mei een leren relaxstoel. bij levering na 3 maanden bleek de stoel scheef, instabiel en is het leer aan de buitenkant scheef gespannen en ligt het in rimpels waar het glad zou moeten zijn. stoel wordt opgehaald en weer is het 3 maanden wachten. na onze vraag om terugstorting van de betaling blijkt dat niet mogelijk. het blijkt dan wel mogelijk een leenstoel te brengen, een optie die in eerste instantie niet wordt geboden. de kapotte stoel (die niet bruikbaar is) wordt opgehaald en de leenstoel wordt gebracht. in december wordt de stoel opnieuw geleverd. nu is hij alleen nog scheef en is het leer niet goed gespannen. dit wordt bevestigd door de bezorgers die foto's maken en de klantenservice bellen. stoel wordt weer meegenomen. we geven aan de klantenservice door dat we van de koop willen afzien, maar dat is geen optie. ze geven aan dat de stoel toch niet scheef is, zoals  gebleken is bij inspectie bij het bedrijf. misschien is onze vloer scheef, wordt gezegd. de vouwen aan de buitenkant zijn volgens de medewerkster met warmte eruit gehaald. we moeten nu voor de 4e keer vrij plannen voor de levering waarbij door montel geen rekening gehouden wordt met de voorkeur in tijd die we aangeven. 
hebben we het recht om van de koop af te zien?