Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Li
Lisette01 - 02-02-2022 13:23:23
Winkels & Webshops

Webwinkel Divoza weigert oplossing na 4x dragen een kapotte rits.

tijdens de lockdown een jas gekocht voor paardrijsport bij divoza op 6-1-2022, helaas na 4x dragen 5 tandjes uit de rits op 16-01-2022.
bel met de klantenservice om de jas om te ruilen (binnen 2 weken) maar er worden eerst foto's gevraagd.



foto's gestuurd maar daarna werd ik verteld dat ik heb geen garantie op de jas heb als de leverancier de jas niet wil vergoeden aan divoza. 
geprobeerd uit te leggen dat dit niet wettelijk is toegestaan maar ze beroepen op hun eigen gebruikersvoorwaarden die ze hanteren.
daarnaast blijft divoza suggereren dat ik het zelf kapot heb gemaakt dus nergens recht op heb wat divoza betreft....



bellen, mailen en winkelbezoek en tot slot negatieve reviews op klachtenkompas en trustpilot er wordt nergens op gereageerd, en het bedrag is te laag (€150) voor een juridische procedure dus ze komen er gewoon mee weg.....dit kan toch gewoon niet?