Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ar
Arno Becht - 07-03-2022 22:08:34
Winkels & Webshops

Wettelijke garantie, maar…

zo'n kleine 4 jaar geleden heb ik een lg oled tv gekocht bij een webshop. niks aan te merken over de prijs en levering, dat was prima in orde. er is echter een defect opgetreden (groene vlek in het midden van het scherm), en ik heb me bij de webshop gemeld met een verzoek tot kostenloze reparatie, gebaseerd op het feit dat ik wettelijk recht heb op een deugdelijk product, en dat een tv toch minstens een jaar of 6 mee zou moeten gaan.

nu blijkt echter dat de webshop url en ook de handelsnaam zijn 'overgenomen' door een ander bedrijf. mijn claim wordt diir hen doorverwezen naar de voormalig eigenaar. 



vraag is nu: mag dat zomaar? of is die nieuwe eigenaar toch gewoon aansprakelijk te stellen?