Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ga
GabiDruivensap - 13-03-2022 22:03:38
Winkels & Webshops

Behang gekrompen, door behanger geplakt

via een interieuradviseur hebben we behang laten plaatsen op 3 plekken in onze nieuwbouw woning: een koof tussen de woonkamer en keuken, een muur in de keuken en een muur in de slaapkamer van mijn dochter. naderhand is het behang in mijn dochters kamer gekrompen en zijn er naden ontstaan. behanger en interieuradviseur stellen dat omdat er geen naden waren toen de behanger wegging, we zelf verantwoordelijk zijn. er waren inderdaad geen naden toen de behanger wegging. de producent van het behang heeft (zegt de interieuradviseur) het behang onderzocht en stelt dat er geen probleem is met het product. wij van wc-eend adviseren wc-eend...



het standpunt van behanger en interieuradviseur is dat wij iets gedaan hebben waardoor het behang is gekrompen (bijvoorbeeld tocht), of dat de muren nog te vochtig waren. ons standpunt is dat we niet op de hoogte waren dat het behang überhaupt kon krimpen en we hebben geen instructie ontvangen wat we moeten doen of juist niet moeten doen. de behanger was bovendien op de hoogte dat er kort ervoor was gestuct. hij heeft zich onthouden van advies.

behanger is langs geweest om het probleem proberen op te lossen. en daarmee bedoel ik dat hij een doosje kleurpotloden meehad en de naden ging inkleuren. het was niet eens dezelfde kleur.

wat is nu een redelijke oplossing? alvast dank voor het meedenken.